Campania ”Mesaje pentru Marea Neagră”, inițiată şi derulată pro bono de
4 ACE-pr&publicity, pentru susţinerea Institutului Național de
Cercetare - Dezvoltare Marină “Grigore Antipa” din Constanța, a avut ca
scop, pe lângă strângerea de fonduri și echipamente pentru Institut,
informarea și sensibilizarea publicului cu privire la dezastrul
ecologic care amenință Marea Neagră.
Campania de informare a
implicat transmiterea succesivă a mai multor mesaje, cuprinzând
rezultatele unor cercetări privind diminuarea drastică a numărului de
delfini din Marea Neagră, dispariția anumitor specii, dar și despre
cauzele dezastrului din Marea Neagră și timpul necesar refacerii
ecosistemului marin. Mesajele au fost astfel concepute încât să
sensibilizeze publicurile vizate și să determine implicarea activă a
acestora în proiect.
Parteneriatele încheiate în prima etapă a
campaniei, derulată în perioada 13 octombrie-13 noiembrie, au asigurat
proiectului o bună vizibilitate în toate mediile de comunicare locale,
dar și la nivel internațional. Punctul forte al acestei campanii a fost
componenta online, prin care ”Mesaje pentru Marea Neagră” a beneficiat
de sprijinul unor bloggeri precum Cabral, Alina Gorghiu și Bogdan
Ciuclaru. În plus, mesajele campaniei au fost comunicate activ pe
Twitter și Facebook, unde au fost urmărite de numeroase persoane.
Campania
a fost puternic promovată online, atât prin parteneriatele încheiate cu
Realitatea-Cațavencu, cât și prin cele cu Agora Media și Green Report.
Site-ul campaniei, www.mesajepentrumare.ro a fost vizitat de 11.859
ori, iar utilizatorii au postat peste 350 de mesaje de susținere. De
asemenea, proiectul s-a bucurat de promovare și la radio Guerrilla și
RFI, intervențiile fiind ascultate de aproximativ 40.000 de persoane.
”Ne-am
pus foarte mari speranțe în această campanie și ne bucurăm că, fără a
avea niciun fel de sprijin financiar, am reușit să atingem un public
atât de vast. Toți partenerii implicați în proiect au lucrat pro bono,
evenimentele, promovarea și creația campaniei realizându-se cu buget 0.
Oamenii ne-au demonstrat că sunt dornici să se implice într-un astfel
de proiect și că le pasă de viitorul Mării Negre. Am fost plăcut
surprinși să primim 28 de oferte de voluntariat, chiar și de la români
din străinătate”, a declarat Elena Olteanu, General Manager 4
ACE-pr&publicity.
Campania ”Mesaje pentru Marea Neagră” va
fi continuată și în 2010, la ora actuală existând perspective bune de
strângere a fondurilor necesare proiectelor gândite de Institutul
Grigore Antipa.
Partenerii campaniei au fost: Asociaţiile
Advice Students şi ASLS, Animotion Production, Academia Cațavencu,
Aesop Media, Agora Media, studioul de creaţie BroHouse, Cotidianul.ro,
Club 66, eOk.ro, hotcity.ro, rețeaua Info-Sănătate, Greenpeace, Green
Report, agenția de monitorizare a presei Media Image, Atelierul de
Creație Mix, Muzeul Național de Geologie, Pepsi Co., Realitatea.net,
Radio RFI, Casa de avocatură Sorescu şi Mateescu, subasalt.ro și
Universitatea de Științe Agronomice și Medicină Veterinară din
București. Bloggerii care au sprijinit campania au fost: Alex Goagă,
Alina Gorghiu, Andra Cervacov, Andrei Chirică, Artistu, Asybaris,
Bogdan Ciuclaru, Cabral, Chinezu, Codrin Scutaru, Liviu Rațiu,
Laurențiu Matache, Octavian David, Radu Restivan, Simona Tache, Simona
Stănescu, Ștefan Angelescu, Sympra, Claudiu Vrînceanu.
Despre 4 ACE–pr&publicity
Agenţia
4 ACE este specializată în PR şi publicity ca mijloace principale de
comunicare a imaginii de companie şi de produs. Experienţa 4 ACE în
promovarea imaginii de companie şi de produs implică o foarte bună
cunoaştere a mass-media, organizarea de ample campanii de promovare de
produs şi corporate, realizarea de strategii de comunicare şi imagine,
organizarea de evenimente de promovare. Agenţia este singura din
România certificată ISO, pentru managementul calităţii serviciilor
oferite. Din portofoliul actual al agenţiei fac parte Baumix,
Dermastyle, Digital Cable Systems, Flamingo International și Flanco,
Genius, Indesit Company, OKI Printing Solutions.
Pentru mai multe detalii vizitaţi site-ul www.4ace.ro.
Despre Institutul Național de Cercetare şi Dezvoltare Marină “Grigore Antipa”
Institutul
Naţional de Cercetare - Dezvoltare Marină “Grigore Antipa” (INCDM) se
află sub autoritatea Ministerului Mediului, fiind creat în 1999 prin
reorganizarea Institutului Român de Cercetări Marine. INCDM are ca
principale domenii de activitate cercetarea fundamentală, aplicativă şi
tehnologică în domeniul oceanografiei, ingineriei costiere, ecologiei,
protecției mediului și resurselor marine vii, cu rol crucial pentru
cunoaşterea, protecţia şi gestionarea zonei costiere şi a mediului
marin în zona economică exclusivă proprie României la Marea Neagră.
sursa: iaa.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu